Wij willen u graag de beste zorg en een heldere communicatie bieden. Een wederzijdse vertrouwensband is daarvoor erg belangrijk. Ondanks de goede intenties en inspanningen van iedereen kan het voorkomen dat u vindt dat uw behandelaar u onzorgvuldig behandeld of onjuist benaderd heeft. Wij willen graag van u horen wanneer u niet tevreden bent en nodigen u uit om dat met ons in vertrouwen te bespreken.
Maak een afspraak met uw huisarts om het probleem te verhelderen. Meestal lost dit al veel onduidelijkheden op.
Indien we gezamenlijk niet tot een voor u bevredigende oplossing komen kunt u uw klacht voorleggen aan een onafhankelijke klachtenfunctionaris via de SKGE (Stichting Klachten en Geschillen Eerstelijnszorg), www.skge.nl.
Wij doen minimaal 1 keer per 3 jaar een patiëntervaringsonderzoek. Dit is voor inzage beschikbaar op de praktijk.
Het sociaal jaarverslag is op te vragen bij de praktijkmanager.